Slut på semestern..

Sådärja, då var semestern slut för i år!
Men jag passade på att ta föräldrarledigt också i sommar! 
Dagmamman har semester v29-33 så då tänkte jag att jag kan ju passa på att vara mammaledig då så slipper vi hålla på att pussla ihop med extradagmammor.
Plus att jag och Olivia har fem hela veckor tillsammans bara hon och jag! Som vi ska mysa!! :)
Lite tråkigt kändes det ändå när Daniel åkte till jobbet i morse, nu när man vant sig lite med att vara hemma tillsammans hela familjen.. Men det är bara ett år kvar till nästa gång ;)
 
Nej nu är det bannemig läggdags! Så får vi se vad vi hittar på i morgon.
Det är så skönt att inte bestämma något utan bara ta det som det kommer. Planera efter humör helt enkelt :) 
 
 
 / K
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kaarolin.blogg.se

Karolin här, 26 år gammal. Gift med Daniel sen Maj 2014. Tillsammans har vi vår underbara lilla Olivia som är 1,5 år. Den 4/5 2015 gjorde jag en Gastric Bypass. Min tanke med denna bloggen är mest att ventilera lite känslor och lite om vad som händer i min vardag! VÄLKOMMEN!

RSS 2.0